پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261649
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري مطرح کرد؛
تشييع و تدفين شهداي گمنام در چهارمحال و بختياري در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)
تاریخ انتشار : 1401/09/26 13:35:14
نمایش : 477
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: در شب شهادت دخت نبي اکرم (ص) همزمان با سراسر کشور آيين وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا برگزار مي‌شود و تشييع و تدفين شهدا نيز ششم دي‌ماه در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان، کوهرنگ و فارسان برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منوچهر ذوالفقاري صبح امروز در جلسه شوراي هماهنگي حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با موضوع برنامه‌ريزي براي تشييع شهداي گمنام و بزرگداشت 9 دي در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در حال حاضر استان ميزبان يک شهيد گمنام در استان است، اين شهيد در ۵۰ نقطه اين استان حضور پيدا کرده و مورد استقبال پُرشور مردم قرار گرفته است.

وي افزود: همچنين ۲۹ آذرماه نيز مجددا چهارمحال و بختياري ميزبان شهداي گمنام خواهد بود که آيين استقبال از آن‌ها در فرودگاه شهرکرد انجام خواهد شد.

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري ادامه داد: شهدا تا پنجم دي‌ماه در مرکز استان حاضر خواهند بود و با حضور آن‌ها آيين‌هاي گراميداشت دهه دوم شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور مردم برگزار مي‌شود.

ذوالفقاري عنوان کرد: در شب شهادت دخت نبي اکرم (ص) همزمان با سراسر کشور آيين وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا برگزار مي‌شود و تشييع و تدفين شهدا نيز ششم دي‌ماه در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان، کوهرنگ و فارسان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html